Szukaj w mieście
Najpopularniejsze kierunki
więcej »
Najpopularniejsze kierunki na uczelni z tej strony
więcej » |
Wyższa Szkoła Agrobiznesu » Wydział Techniczny » Edukacja Techniczno-Informatyczna
SpecjalnościStudia I stopnia, tytuł zawodowy inżyniera SPECJALNOŚĆ: nauczanie przedmiotów technicznych i informatyki
STUDIA STACJONARNE: • 7 semestrów - 2415 godzin • 25 dni praktyk ogólnotechnicznych (w Polsce i za granicą!), 8 tygodni praktyk pedagogicznych
STUDIA NIESTACJONARNE: • 7 semestrów - 1795 godzin • 25 dni praktyk ogólnotechnicznych, 8 tygodni praktyk pedagogicznych Dokumentystudia stacjonarne i niestacjonarne • podanie (wewnętrzny druk Uczelni) do pobrania w punkcie rekrutacyjnym • kserokopia dowodu osobistego • trzy fotografie (zgodne z wymaganiami jak do dowodu osobistego) oraz fotografia w wersji elektronicznej (format jpg) • orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do studiowania na kierunku Edukacja Techniczno - Informatyczna • dowód opłaty rekrutacyjnej • świadectwo dojrzałości • świadectwo ukończenia szkoły średniej Sylwetka absolwentaAbsolwent uzyskuje wykształcenie techniczno – humanistyczne o charakterze interdyscyplinarnym. Jądro studiów stanowią trzy filary: techniczny, informatyczny i pedagogiczny. Filar techniczny ma charakter mechatroniczny – łączy mechanikę z elektroniką i techniką komputerową w różnych dziedzinach np. w mechanice. Filar informatyczny wyrasta z informatyki i służy komputerowo wspomaganemu rozwiązywaniu problemów w różnych obszarach pracy i życia człowieka. Filar pedagogiczny ukierunkowany jest na rozumienie i projektowanie procesów kształcenia i systemów dydaktycznych. Absolwent specjalności nauczycielskiej jest przygotowany do wykonywania dydaktycznych i wychowawczych zadań szkoły. Potrafi uczyć się oraz organizować i wspierać procesy uczenia się innych. Umie wspierać rozwój osobowości uczniów. Absolwenci mogą znaleźć zatrudnienie jako:
Absolwent przygotowany jest do pracy w: małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach przemysłowych, bankowości, administracji gospodarczej, samorządowej i państwowej, zapleczu badawczo – rozwojowym przemysłu a także w szkolnictwie podstawowym, gimnazjalnym i ponad gimnazjalnym. Zakres i wymiar przygotowania nauczycielskiego absolwenta jest taki, jak dla studiów magisterskich. Dlatego absolwent, aby uzyskać tytuł magistra i pracować w zawodzie nauczyciela, może kontynuować studia na uzupełniających magisterskich kierunkach technicznych – takich jak informatyka czy automatyka i robotyka – bez potrzeby uzupełniania przygotowania pedagogicznego. |
Województwa
|